Catherine Nail Colletion Czech Republic

 

1. OBJEDNÁVKA A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Při objednávce budou požadovány Vaše platné identifikační údaje (jméno, příjmení, adresa, telefon, email). Tyto údaje jsou nezbytné pro vystavení daňového dokladu a doručení zboží. Prodávající nenese odpovědnost za problémy vzniklé uvedením nesprávných či neúplných údajů, zvláště pak při neuvedení telefonického kontaktu.
Catherine Nail Collection s.r.o., provozovatel obchodů ,
www.catherine-nail.cz prohlašuje, že informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží. Zákazník může písemně zažádat o odstranění údajů z databáze společnosti.

 

 

OBJEDNÁVKY SE PŘIJÍMAJÍ DO 11H DOPOLEDNE - TELEFONICKÉ, MAILEM ČI PŘES ESHOP. OBJEDNÁVKY PŘIJATÉ V PONDĚLÍ, STŘEDU NEBO PÁTEK, DO 11H DOPOLEDNE, BUDOU VYEXPEDOVÁNY JEŠTĚ TEN DEN, POKUD BUDE VEŠKERÉ OBJEDNANÉ ZBOŽÍ SKLADEM, A TO PROSTŘEDNICTVÍM ČESKÉ POŠTY.  

 

 

2. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata po odeslání do 24 hodin, potvrzení přijetí objednávky Vám je zasláno automaticky e-mailem, a taktéž o odeslání objednávky jste informováni e-mailem. Pro potvrzení Vás u některých objednávek (např. při odběru většího množství apod.) zkontaktujeme telefonicky.

 

 

3. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit, a to výhradně e-mailem zaslaným na adresu objednavky@catherine-nail.cz

 

 

4. CENY, PLATBA, DOPRAVA, POŠTOVNÉ A BALNÉ

Prodávající si vyhrazuje právo na změnu ceny. toto se týká především slev a speciálnich nabídek. Spotřebitel objednává zboží za ceny uvedené na tomto serveru, a v platném tištěném ceníku ve chvíli definitivního potvrzení objednávky. Pro kontrolu obdrží spotřebitel do 24 hodin potvrzující email. Prodávající si vyhrazuje právo změnit technické parametry výrobku a barvy v zájmu zlepšení jeho vlastností bez předchozího písemného upozornění.

  • Platba příkazem - platbu provedete bankovním převodem na náš účet 193368468/0300, který naleznete na zaslané faktuře.

    Nehraďte prosím vaší objednávku v moment jejího potvrzení, ale VYČKEJTE na zaslání naší ORIGINÁL faktury z účetního systému! Faktura, zaslaná na váš e-mail jako potvrzení o přijetí vaší objednávky je pouze ORIENTAČNÍ!!! Zásilka bude odeslána po přijetí částky na náš účet. Je také možné zaslat emailem potvrzení o vložení částky na náš účet. Pokud nebude úhrada provedena do 2 dnů od zaslání platebních údajů, budeme považovat Vaši objednávku za stornovanou.

     

  • Online platební kartou - 15.5.2016 platební terminál PAYPAL ZRUŠEN! Platby prostřednictvím tohoto terminálu nabudou připsány na náš účet !!! Pro veškeré platby bankovním převodem vyčkejte na zaslání originál faktury z našeho účetního systému !!!

    Veškeré platby, poukázané přes tento platební terminál nebudeme moci akceptovat. Nehraďte prosím vaší objednávku v moment jejího potvrzení, ale VYČKEJTE na zaslání naší ORIGINÁL faktury. Jestliže máte náš e-shop nastaven na svém vyhledávači v "oblíbených" a zůstáváte trvale přihlášeni, zaktualizujte si prosím svůj prohlížeč na svém PC klávesou F5. Přesměrování na terminál PAYPAL bude zrušeno. Na hlavní stránce našeho e-shopu v pravém dolním rohu ikona PAYPAL stále zůstává. Není však aktivní !!!

     

  • Hotově (dobírkou) nebo platební kartou - při převzetí zboží od přepravce

Objednané zboží Vám doručíme na území České republiky přepravní službou General Parcel (Geis), nebo obchodním balíkem České pošty. Za přepravu General Parcel bude připočteno k celkové ceně zásilky balné a poštovné 165,- Kč, pokud zásilka nepřekročí hmotnost 20kg, pokud ano, poštovné se počítá dle aktuálního ceníku přepravce www.geis.cz.  Za přepravu Česká pošta bude připočteno k celkové ceně zásilky balné a poštovné 157,- Kč, pokud zásilka nepřekročí hmotnost 20kg, pokud ano, musí být zaslána jiným přepravcem, zde je cena uvedená v aktuálním ceníku www.geis.cz Při objednávce zboží nad 5000,- Kč bez DPH poštovné ani balné neúčtujeme. Toto neplatí v případě, že je zásilka nadrozměrová. V tomto případě poštovné hradí zákazník v plné výši dle aktuálního ceníku přepravce. Platba za dobírku činí 30,- Kč a je účtovaná vždy.

Doručení na území Slovenské republiky zajišťujeme výhradně přepravní službou General Parcel. Za přepravu General Parcel bude připočteno k celkové ceně zásilky balné a poštovné 8,- EUR při váze do 8kg, od 9kg účtujeme 10,- EUR a více, platba za dobírku 1,80 EUR, bankovní poplatky od 3,70 EUR.


 

S platností od 9.1. 2017 se mění obchodní podmínky takto:

 


 

4a. Pro ČR:

 

 

 

  • Objednávka v hodnotě nad 5.000,- bez DPH bude odeslána bez poštovného.
  • Ke každé objednávce bude účtovaný poplatek za dobírku 30,- Kč
  • Elitní studia při objednávce nad 5.000,- bez DPH bude odeslána bez poštovného. Na objednávky do 5.000,- se vztahuje poštovné i pro Elitní studia.
  • Zásilky težší jak 20kg jsou přepravovány přepravní službou Geis, poštovné těchto zásilek platí jak Elitní, tak Licenční studia bez ohledu na doběrečnou částku. Cena poštovného dle aktuálního ceníku www.geis.cz
  • Poplatek za dobírku 30,- Kč je účtovám vždy, bez ohledu na poštovné zdarma.
  • Ostatní podmínky zůstávají beze změny.



 

 

S platností od 9.1. 2017 se mění obchodní podmínky takto:


4b. Pro Slovensko:

 

 

 

  • Objednávka v hodnotě nad 499 € bez DPH bude odeslána bez poštovného
  • Elitní studia při objednávce nad 499 € bez DPH bude odeslána bez poštovného.
  • Ke každé objednávce bude účtovaný poplatek - dobírka 1,80 EUR, bankovní poplatek za převod 3,70 EUR do částky 500 EUR, 5 EUR za částku od 500 EUR.
  • Platba kartou u přepravce 3,60 EUR Toto je  NUTNÉ nahlásit při objednávce PŘEDEM, jinak vám bude poplatek účtován při další objednávce zpětně!
  • Poplatek za dobírku a bankovní převod je účtován vždy, bez ohledu na poštovné zdarma.
  • Poplatek za dobírku a bankovní převod nebude účtován pouze v případě osobního vkladu hotovosti na náš účet u ČSOB
  • Zásilky težší jak 20kg jsou přepravovány přepravní službou Geis, poštovné těchto zásilek platí jak Elitní, tak Licenční studia bez ohledu na doběrečnou částku. Cena poštovného dle aktuálního ceníku www.geis.cz
  • Všichni zákazníci na území Slovenska mohou využít jednodenní seminář Gel systém trénink na území České republiky GRATIS.
  • Ostatní podmínky zůstávají beze změny.



Podmínky přepravy společností General Parcel:

  • dle smluvních podmínek je nutné objednat přepravu 24 h. předem. Tzn;že Vaše objednávka bude expedována 48 h.od odeslání objenávky;

  • platba za zboží probíhá převodem nebo v hotovosti řidiči; řidič Vám vystaví doklad o zaplacení;

  • zákazník bude den před doručením kontaktován telefonem o doručení zásilky následující den;

  • při nezastižení Vás bude kontaktovat přepravní firma a dohodne nový termín dodání;

  • při doručení nadměrného zboží si lze domluvit vynesení dodaného zboží do patra řidičem;

  • telefonicky lze získat číslo k online sledování zásilky na internetu;

postup při přebírání zásilky:

  • Zkontrolujte, zda není obal výrobku poškozen. Pokud obal bude jevit známky poškození (např. bude protržený, rozlepený apod.), zboží nepřebírejte nebo převezměte s výhradou.

  • V případě, že obal bude v pořádku, zboží zaplaťte a převezměte. Upozorňujeme, že podle podmínek dopravce nemůžete zboží před zaplacením a převzetím rozbalit a překontrolovat.

  • Pokud po rozbalení zjistíte poškození výrobku, neprodleně nás kontaktujte. Při rozbalení dbejte na to, abyste obal a vnitřní výplně rozbalováním nepoškodily, obal ve vlastním zájmu nevyhazujte a nějakou dobu uschovejte.

 


Podmínky přepravy společností Česká pošta:

  • expedice pravidelně vždy v pondělí, středu a pátek

  • platba za zboží a dodání probíhá dle standardních podmínek České pošty;

  • prostřednictvím České pošty zasíláme pouze zboží do celkové hmotnosti do 10 kg.

  • zboží nepřebírejte, pokud je obal poškozen, prosíme, telefonicky nás o tom informujte

  • při převzetí zboží máte nárok na rozbalení balíku a kontrolu, pokud není něco v pořádku nebo je něco poškozené, sepište s řidičem protokol a informujte nás osobně

 

 

 

5. DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta se pohybuje od 1 do 5 pracovních dnů pro oba způsoby doručení viz výše, a není-li uvedeno jinak. V případě, že nebude možné objednávku vyřídit nebo některé zboží nebude skladem, budeme Vás o této skutečnosti neprodleně informovat. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka vrácena zpět.


6. DODÁNÍ DAŇOVÉHO A ZÁRUČNÍHO LISTU

 

Daňový doklad je zasílán přímo se zásilkou. Záruční list výrobce, pokud je výrobcem dodáván, zasíláme potvrzený. U zboží, které neobsahuje originální záruční list výrobce, slouží jako záruční list daňový doklad za předpokladu, že obsahuje jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, jeho identifikační číslo, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu.

 

 

7. ODSTOPUPENÍ OD SMLOUVY – VRÁCENÍ ZBOŽÍ

V souladu se zákonem Zákon č.89/2012 má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Toto odstoupení se vztahuje k Nařízení vlády č. 363/2013 a je tedy nutné zaslat vyplněný formulář, který vám bude obratem po zaslání potvrzen. Rozhodne-li se pro odstoupení v této lhůtě a dodrží níže uvedené podmínky, bude mu vrácena kupní cena:

  • odstoupení od smlouvy musí být vždy písemné viz formulář zde:http://www.catherine-nail.cz/pdf/formular-odstoupeni-od-smlouvy-catherine.pdf

  • pokud bude zboží, které budete vracet v rámci této záruky zpět zabaleno v jiném obalu, ponese známky opotřebení nebo bude poškozené či nekompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) má prodávající právo požadovat kompenzaci.

  • poštovné a balné a náklady na přepravu zboží k dodavateli nese v plné výši zákazník;

  • peníze za zboží Vám budou vráceny složenkou nebo převodem na Váš účet ,a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Prodávající odpovídá spotřebiteli za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. V případě rozporu s kupní smlouvou má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Spotřebitel právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku spotřebitele buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud spotřebitel před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

 

 

8. REKLAMACE A ZÁRUKA

Záruční lhůta začíná běžet převzetím věci kupujícím. Případné reklamace s Vámi vyřídíme individuální dohodou k Vaší spokojenosti v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady. Pokud budou taková poškození zjištěna, je kupující tuto skutečnost povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Tyto vady musíte vždy reklamovat u přepravce. Pokud je obal poškozený nebo jeho obsah, zboží nepřebírejte. Zásilku vždy zkontrolujte před přepravcem!Informace o nejbližším servisním středisku Vám poskytneme telefonicky nebo emailem. Pokud byla reklamace oprávněná, má kupující spotřebitel právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace (zejména náklady na dopravu reklamovaného zboží k nám).
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak,jako jsou např.elektrické Frézky a UV lampy, zde je zárkuka 12 měsíců udána výrobcem. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním;
b) nesprávným použitím výrobku;
c) nesprávným skladováním.

d) špatným výběrem výrobku ze strany odběratele


Postup při reklamaci:

  1. informujte nás písemně o reklamaci e-mailem či písemně

  2. zboží doručte osobně nebo zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu. V případě většího zboží lze telefonicky domluvit svoz přepravní společností General Parcel.

  3. zákazník se může o průběhu reklamce informovat emailem info@catherine-nail.cz

  4. o ukončení a o výsledku reklamace bude zákazník informován písemně emailem.



9. VĚRNOSTNÍ SYSTÉM

Od 15.1. 2017

  

Vy s námi spolupracujete celý rok, a my vám další rok poskytneme rabat na všechny vaše uskutečněné objednávky a  darujeme vám  navíc den školení ZDARMA.

Vzhledem k lobby konkurenčních firem zde neuvádíme slevový systém v plném znění. Individuální podmínky pro naše licencované partnery obdrží v písemné formě každý ze zákazníků osobně, při podpisu smnlouvy o spolupráci nebo s věrnostním programem budete seznámeni při školení.

 

Pro více informací navštivte naše www nebo nás kontaktujte osobně.

 

10. VELKOOBCHOD

Velkoobchodní objednávky, dodání zboží, reklamace a záruky se řídí ustanoveními uvedenými v rámcové kupní smlouvě a obchodních podmínkách pro velkoodběratele. Zboží zasíláme výhradně na základě platného ŽL pro poskytování kosmetických služeb nebo na základě odborného školení.  Objednávky zboží směřované mimo naší republiku nebudou jiní zástupci firem dle platných dohod o exkluzivitě akceptovat. Objednávky zboží lze naší firmou akceptovat dle platných dohod pro ČR a SR.

 

 

CATHERINE NAIL COLLECTION s.r.o. je výhradním a exkluzivním zástupcem firmy CATHERINE NAIL COLLECTION GmbH–De pro uzemí České a Slovenské republiky. Používání názvu firmy, značky nebo loga je nutné konzultovat s naší firmou. Jakékoliv spekulace nebo poškozování obou firem je trestné podle platného zákona o podnikání a zahraničního zastoupení.


Všechny výrobky distribuované naší firmou jsou hygienicky schváleny a splňují platné předpisy Evropské unie o dovozu a prodeji kosmetického zboží.



Zapsáno v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 103148

 

Sdílejte:

Sdílet na FacebookFacebook Sdílet na PlurkPlurk Sdílet na TwitterTwitter

Chcete poradit?

602 372 813

Neváhejte nás kontaktovat....

objednavky@catherine-nail.cz

Sídlo

Třída 5.května 43
140 00 Praha 4

Mobil: +420 602 372 813

DIČ: CZ 271 900 81
IČ:    271 900 81

Společnost je zapsána u Obchodního soudu v Praze, oddíl C, vložka 103148

 
ZAVŘÍT Zavřít okno
ZAVŘÍT Zavřít okno

Newsletter - odběr novinek